Mun elämä on kuulkaa kamut ollu ihan supertylsää! Selkä on ollu kipee ja siks mä en muka oo myöskään saanu sit tehdä mitään kivaa, niinku riekkua vapaana tai mitään. Ihan hölmöä. Eilen me oltiin myös Nitan ja Hetan kotona kylässä, muka vappua juhlimassa ja grillaamassa. Mut ei siinäkään ollu kyllä mitään järkee, koska en MÄ saanu mitään grilliherkkuja ja sit ku yritin vähän riiata Nitasta vappuheilaa itelleni, ni kauhee haloo nous siitäki. Mun elämä on tosi rankkaa, eikä äippä ymmärrä, et oikeesti MUN kuuluis olla tän bisneksen Johtaja. Vähä yritin sille huomautella tänä aamuna, et meikä olis niin ku valmis olee BOSS ni hirvee huuto vaan synty siitäki. Hö. Nyt se ei sit oo koko päivänä vilkassukkaan mun suuntaan, oon ihan ilmaa sille, vaik oon vähä yrittäny lepytelläki heiluttelemalla häntää (silloon ku se laitto ruokaa... ;) )

Kukaan ei niinQ ymmärrä mua siis tiätteXte??!!1?+!! Tosi rankkaa mun laiffi.

t. Väärinymmärretty ja sorrettu Ässä. (eikä noi ees ottanu musta yhtään kuvaa niissä typerissä grillijuhlissa, vaik mä sentään olin ihan selkeesti komein ja muutenki varteenotettavin kundi koko kaupungiosassa.)

74784.jpg

Johannalle ja Kimmlle kiitos vieraanvaraisuudesta ja koko poppoolle mukavasta vappua-aattoseurasta! :) Kati