Viikonloppuna äippä ja iskä lähti johonkin tyhmiin häihin, mihin MUA ei huolittu mukaan. Siis ehdottoman tylsä ja turha tilaisuus semmoinen, mitä MÄ en ole ylevöittämässä upealla läsnäolollani. No, kumminkin, mä pääsin sit tyttöystävien luokse hoitoon eli Maritalle Heinlahteen. Siellä mä otin tietty heti tilanteen haltuun ja vikittelin leidejä. En mä tainnu ees huomata, ku äippä lähti. Jotain se siellä portilla huuteli, mut mua ei silleen just kiinnostanu se, ku mulla oli tärkeempääkin puuhaa. Mut sit myöhemmin ku mä huomasin asiantilan eli että mut on julmasti hyljätty niin mua kyllä vähän otti päähän moinen käytös ja kävin sit välillä portilla ulvomassa. Mut Marita tuli aina sanomaan, et anna olla, joten mä sit annoin. Vähäks aikaa. Ulvoskelun lisäksi mä tietty pidin vahtia tosi tarkasti siinä pihalla ja haukuin kaikki ohikulkijat, ku ei noi tytöt silleen osaa olla varuillaan. Ja sit mä kans yritin päivystää jääkaapin luona, ku olin ihan varma, että siellä on varmaan jotain ylimääräistä herkkua, josta voisin kyllä pitää huolen ettei jää niinku Maritan vaivoiksi. Tässä vähän kuvia tytöistä. Ja tietty mun salskeesta olemuksestani. Nää kuvat on kyllä otettu vasta eilen, ku me käytiin vielä kylässä tuolla Maritalla.

1733235.jpg

Huomaatteko miten nokkelasti mä oon sijoittunu lettukesteissä heti tohon Maritan viereen? Marita kyl yritti eka väittää, ettei siellä (enää) koirat saa mitään pöydästä ku toi nuorempi tytöistä eli Ritzi on tuleva opaskoira eikä se saa oppia huonoja tapoja....

1733238.jpg

.... mutta kuinkas kävikään! Onneks mä oon kouluttanu ton Maritan tosi hyvin jo aiemmin. Eikä Ritzin tarvi tietää mitään, me pidetään tää meidän välisenä pikku salaisuutena, eiks niin! ;)

1733244.jpg

Täs on tytsyt. Vasemmalla howavart Cirre ja oikealla kultainen noutaja Ritzi.

Marita: Voisit sä ottaa meidän koirista semmoisia asiallisiakin kuvia?
Kati: Otetaan vaan, jos sä saat ne esiintymään jotenkin asiallisesti!
Marita: No se voikin olla helpommin sanottu ku tehty, mut yritetään!

1733247.jpg

Marita: Sä oot liian hidas! Ne oli tässä jo!
Ässä: Koska täällä saa niitä herkkuja? Mä poseeraan tässä tosi hienosti.
Kati: Ässä, ei SUA edes pyydetty poseeraamaan!

1733249.jpg

Lisää herkkuja pöydästä.... Yritys numero 2

Marita: Noni, kuvaa nyt äkkiä!
Kati: Miten mä muka täältä kuvaan niitä, sun tarvii mennä sivumpaan!

1733261.jpg

Ässä: Siis täh? Mä luulin et poseerauspaikka oli täällä? Miks kaikki meni tonne??
Cirre: Siis MIKS mun pitikään istua tässä?
Ritzi: Kattokaa ku mä osaan hienosti seisoa. Ai istu? Mitenniin istu? Mä osaan seisoa tälleen hienosti, eiks tää käy?!

1733277.jpg

Noniin, yritys numero... hmm... ehkä 4 tai 5?? Ja kaikki ovat viimein edes samassa kuvassa! :D

1733283.jpg

Tässä paras yhteispotretti...
Cirre: Siis ihan turhaa touha, kyllästyttää. Mä lähden menee...
Ässä: Mä oon PROO-poseeraaja, kuvaa MUA, MÄ oon Tärkee Henkilö ja Tosi Tarkkaavaisena täällä!
Ritzi: Rinta ulos, vatsa sisään, mä oon Hiano Nainen!

KIITOS Maritalle Ässän hoitopaikasta! :)