Terrrrrve kaverit! Pitkästä aikaa MUT päästetään puikkoihin. Tai siis näppikselle. Toi äippä on kyl tosi tylsä, ku ei se päästä mua kertoon teille mun kuulumisia, vaik mulla olis kaikkee tärkeetä kerrottavaa. Ite vaan löpisee noita agilityjuttujaan. Kuka niitä jaksaa lukee?? Kai sen nyt vähemmälläkin jaarituksella jokainen tajuaa, et meikäpoika on agiteerauksessa number one ja äippä on ihan tunari. Mitä siitä tarvii koko aika läpistä, ku on Paljon Tärkeämpiäkin Asioita!!?!!

Siis ku kattokaas kamut ku mulla oli NAINEN! Koska siis mä oon niin The MAN, niin tottakai kaikki naiset lakoo koko ajan mun jalkojen juureen, mut tossa pari viikkoo sit yks nainen tuli ihan oikeen meille kylään. Ja tietty mä todellisena Don Juanina hurmasin sen ihan täysin, niin et se ei siis meinannu saada tarpeekseen musta ollenkaan. Noi ihmiset kyl vähä haittas meidän lemmenlomaa, ku ne pakotti meidät nukkuu eri huoneissa. Mä en kyl taas yhtään tajuu et miks, ku kerran hääpäivääki oli jo vietetty. Et eiks niinku olis voinu jo aviovuoteeseen siirtyy häh?? Mut me sit nukuttii siinä oven molemmin puolin ja oltiin tosi tarkkana siltä varalta, et joku ihmisistä unohtas sen vähän rakoselleen...

Täs on viel kuva mun ihanaisesta <3 morsiamestani <3 Nerasta <3 ja sen äipästä Päivistä:

383695.jpg

Ikävä kyllä mun elämän rakkaus joutu lähtee takas pohjoiseen. Mut nyt kuulemma vaan odotetaan meidän rakkauden hedelmiä. Mitähän neki on? Jotain syötävää?? Saankohan mäkin osuuteni...? Niistä hedelmistä kiinnostuneet voi kuulemma soitella tolle Päiville tai sit meidän äipälle. Ihme hedelmähommaa. Mä olisin vaan mielummin pitäny Neran mun luona. <3 <3 <3 <3 <3

Nera Zorrazon sivuilla
Tuleva pentue koiranetissä