Tänään mä löysin hemaisevaa neitiseuraa - heti oman kotioven ulkopuolelta! Olikohan äippä järkänny mulle treffit? No, joskus sekin sentään saa hyviäkin älynväläyksiä!

1691474.jpg

Mä tietty heti hurmasin sen Saagan. Saaga on portugalinvesikoira ja tosi magee blondi. Ja se heti ymmärs, että mä oon tämmönen tosi salskee ja siisti ja cool kundi. Saagalla on muuten ihan omaki blogi, jonne se on tietty heti laittanu meikäläisestä komeita kuvia. Käykää kattomassa, linkki löytyy tosta vasemmalta -> -> ->

1691479.jpg

Me mentiin tohon meidän lähirantaan ja mulle selvis, että mut oli niinku palkattu opettaa tota Saagaa uimaan. Niinku näyttää siis mallia, ku mähän oon tosi suvereeni näissä uintijutuissa. No mähän sit tein työtä käskettyä ja näytin uintimallia oikein kunnolla. Tässä näätte, kuinka nerokkaasti osaan tuoda yhtäaikaa sekä frisbeen että kepin rannalle.

1691486.jpg

Kattokaa ku sukellan!!

1691489.jpg

Oonks vähän hei hieno!?!

Kaikkien kuvien (c) Jaana Siltanen - hänelle suuri kiitos hienoista kuvista!!! :)