Nyt ette kamut usko mikä onni mua kohtas eilen. Siis kun mä en meinannu uskoa itekään, mut pakkohan se oli sit kuitenkin uskoa. Oikeesti, kelatkaas tätä:

Mä oon ihan muina äijinä neuvomassa tota iskää takapihalla, et miten takapihan portti kuuluu parhaiten korjata. Ku mähän oon meillä ylimmäinen työnjohtaja ja laaduntarkkailija. No, sit kuulin etupihalta ääniä ja lähin sit iskän turvaksi kattoo, et mitäs melua siellä niinku on. Niin arvatkaa kamut mitä?!!? MUN PIHALLA on ihan yhtäkkiä viisi - siis VIISI ihanaista perroneitokaista!!! Mä olin ihan et HÄH?!?!?? Ja multa meinas silmät tippua päästä hämmästyksestä, et voiks tää siis tosiaan olla tottakaan. Ja kaiken lisäks ne tytöt tuoksu ihan siis toooosi mahtavan ihanan hehkeän valloittavalle. Siis just sellaselle, et munlaiseni kokenut kaveri tietää, et nyt on saumoja.... Jos tiätte mitä tarkoitan. Silmänisku Siinä olis äkkinäiseltä voinu mennä tassu suuhun ja pasmat sekasin, mut onneks mä oon niin TosiMies, et otin heti suvereenisti tilanteen haltuun ja johdatin daamit palveluskuntineen tonne mun huudeille vähän pitää hauskaa. Ja siis kyllä meillä oliki tosi hauskaa! Tosin (mun suureksi harmiksi) se kaikista hyväntuoksusin daami oli aika kireellä tuulella. Et vaik mä kuin niinku ihan herrasmiehenä siinä kävin välillä liehittelees ja heilauttelees häntää, niin se vaan esitteli mulle (ihanaista) hammaskalustoaan. Mut mä kyllä luulen, et se oikeesti kävi ihan kuumana muhun kuitenki, ei vaan siinä viittiny porukoissa sitä myöntää, ettei toiset tytöt olis tullu kauheen mustasukkasiksi. Vaik olis mussa kyllä riittäny miestä ihan kaikillekin, et silleen turha huoli. Ja riittiki, mä viihdytin kaikkia neitejä ihan silleen tasapuolisesti ja gentelmanina.


Mitäs kauniit neidit? Lähettäiskö pienelle romanttiselle iltapäiväkävelylle?


Voko Voko... Alatsä oleen? Kato ku meikä on kulmakunnan ja ehkä koko Euroopan komein ja salskein kundi...


No tytöt, tytöt...! Oottakaas muakin!


Hei leidiis! Miten olis pienet... Pusu Viuh vauh ja silleen?! Jooko, eiks niin!?!


Sit tyttelit tietty halus ihailijakuvaan meiksin kanssa - ihmekös toi, koska harvoin ne varmaan pääsee tapaa näin komeeta, kuuluisaa ja ihanaa uroota. Et terkkuja vaan sinne Hesan plikoille - oli tosi siistii tavata, vaik musta vähän tuntuki, et meillä jäi pikkusen jutut kesken... Tulkaa ihmeessä toistekin, ihan koska vaan, täällä mä vartoon teitä!

t. Ässä The MAN

(Vika kuvassa siis vasemmalta Saaga, Sera, Reia, Ässä, Dia, Aida - meniköhän oikein? Meitä kävivät siis morjestamassa agikisojen ohessa Sanna ja Kaisi koiriensa kera. Kiitos tosi mukavasta lenkkiseurasta, on se kiva nähdä välillä muitakin perroja, kuin tuota omaa mastadonttia... Kieli ulkona Ja ihana katsoa miten koirat nauttii ja tulee juttuun kun rotutoverien aivoitukset vaan jotenkin on samanlaisemmat!
t. kirjuri)