Siis tiättekste kamut ku mulla on ollu raskasta... Ku mulla on niin paljo vastuutehtäviä ja sit ku mun fanijoukko on niin suuri, niin tota edustustaki on ollu viime aikoina. Ja siis ku mä vaan olen niin tärkee ja suosittu, eikä äippä pärjää ilman mua ja mun avustusta ollenkaan.

Mä olen viime viikolla tokotreenien lisäksi ollu:

Erämessuilla

657288.jpg

... jossa mulla toki oli paljon faneja ja sit mun piti pitää huolta tosta Siiristä...

657287.jpg

Lehdessä (julkisuushan on tunnetusti raskasta, mut onneks mä oon tottunu ku oon tämmönen siis ihan ykkösjulkkis ihan niinQ valtakunnallisestiki siis!)
657319.jpg

Siinä lehdessä kirjoitettiin musta mm. näin: "Espanjanvesikoira Ässä menee vedessä sellaista kyytiä, ettei emäntä vauhdissa kestä. --- Kymellä noutavat koirat pääsivät omaan elementtiinsä ja sekös kansaa kiinnosti. Tämä Ässä oli todellinen alan taitaja ja vauhtia oli niin, että vesi kokassa kohisi. Omistajan mukaan koira hakee kerralla vaikka kolme keppiä. Ässä osasi selvästi myös ennakoida joen virtaaman." Että ei se ihan turha ukko se lehtimies ollut, kun noin viisaasti kirjoitti! Kyllähän mä ja mun fanit tietty tiedetään jo muutenkin, et meikäläinen on niinQ paras kaikista, mut tulipahan sitten ihan mustaa valkoisellaki siitäki asiasta. Et ei oo enää äipälläkään mitään nokan koputtamista!

Sitten mä olin agilitykisoissa, jossa MÄ olisin tienny tosi hyvin miten pitää mennä, mut äippä sössi taas kaiken ja mun piti vähän haukkuu sitä. Se haukkuminen oli kyl vikatikki, ku toi äippä on vähä tosikko, se otti heti nokkiinsa ja murjottaa nyt mulle...

657285.jpg

Ja sit mä olin kans maalaustalkoissa:

657286.jpg


Äippä sanoo mua nykyään mamman pikku punahilkaksi. Miksiköhän?

Et kai te nyt ymmärrätte, että mulla tosiaan on hurjan rankkaa, ku oon niin monesta jutusta vastuussa. Tällä viikolla mä kyl oon pitäny lomaa ja nukkunu vaan sohvalla. *hohhoijaa*