Toissapäivänä mä olin Siirin kanssa treffeillä. Siiri tuoksu tosi ihanalle. <3 Mut sen takia me kuulemma ei sitten nyt mennäkään muutamaan viikkoon Siirin luokse. Ihan mälsää. Mut kattokaa kuin salskee jätkä mä oon, ku mä hurmaan tota Siiriä tossa! Siiri esittää vaikeesti tavoiteltavaa, mut oikeesti se on ihan lätkässä muhun. Tietty, ku mä oon niin mahtava tyyppi.

1733285.jpg

Meil on Siirin kaa tämmönen leikki:

1733288.jpg

 

Ja sit me uitiin. Siiriki on oikee vesipeto. Tiettyki se on, kert mä oon sen ite opettanu. Mut ei se niiiin loistokas tietty oo ku mä (kukaan ei oo), joten mä yleensä haen sit kaikki kepit. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Tossakin, jos katotte tarkkaan, niin mulla on jo yks keppi, mut oon sit kääntyny takasin hakemaan tota toistakin, ku en mä usko et Siiristä olis silleen ollut tommoseen pelastustehtävään kumminkaan. Ainakaan se ei olis hoitanu sitä yhtä coolisti ku mä.

1733290.jpg

Mut annoin mä sit Siirinki vähän noutaa keppejä. Niin reilu jätkä mä oon.

1733300.jpg

 

Eilen mä sit kävin parturissa ja oon nyt taas hurmaavan silee ja silitettävä. Ja mulla on semmoinen söpö (kuulemma) tupsuki hännässä. Se on kyl kiva juttu, koska mä en yhtään tykkää ku mun kallisarvoista häntää ajellaan. Niin että olkoon vaan tupsu. Vaikka me miehet meidän perheessä ollaankin sitä mieltä, et se on pikkusen naurettava.
Lisäksi kävin vähän agitreeneissä kouluttamassa tota äippää. Aika paljon mun piti haukkua sille, ennenku se alko ohjaaman kunnollisesti. No, sit mä näytin sille kuin hienoja ja vauhdikkaita sisäänmenoja mä osaan mennä kepeille ja miten upeesti osaan hypätä keinun kontaktin yli (siitä se ei kyl häikäistyny yhtään vaan alko rähjätä...).

Tänään kävin vielä hierojallakin, joten nyt on sitten ruotokin letkeenä lauantain agikisoja varten!

t. Ässä, joka jo pakkaa kasseja viikonlopun mökkireissua varten.