Mä pääsin tänään pitkästä aikaa ihan oikeesti tositoimiin! Kun toi mun vakituinen kippari on jotenki muuttunut vielä tavallistakin paljon hitaammaksi ja kömpelömmäksi, niin mä sit päätin hankkia uuden kartturin. Eihän siitä mitään tuu, jos joudun vetää tommosta paksua kiviriippaa perässä, mikä vaan lyllertää! Niinpä mä sitten palkkasin tutkailujen jälkeen ton Tappisten emännän, Johannan tohon tärkeeseen jopiin! Äiskä sai jäädä kuskiksi ja tsiirliideriksi.

Ja kylläpä oliki kivaa viilettää radalla pitkästä aikaa! Mun ei kyl annettu hyppiä ku semmosia säälittävän matalia rimoja. Mut vähänks mä kuitenki pujottelin ja muutenki kurvailin sikasiististi! Ja sit jouduin harjottelee myös typerää puomin kontaktia. Ei mee mun jakeluun, et miks ihmeessä agiradalla yleensäkään pitäis hidastaa vauhtia. Saatikka pysähtyä kesken kaiken! Idioottia. No, kauhee huuto ja kalabaliikkihan siitä tuli... Jouduin sit myöntymään ja tekeen parit maahanmenot sinne alas. Sainpahan ees nakkia. Ja pallon. Mut muuten oli kyl ihan sikakivaa!

Pääsen kuulemma tiistaina testaamaan mun uutta kartturia oikeen kisoihin, jos vaan paikat pysyy kunnossa! Siistii!!!

t. SuperÄssä