Viime viikkoina mä oon vähän yrittäny harjoituttaa tota äippää ku sillä meni noi meidän viime tokokokeet ihan himmailuksi. Mä joudun nyt vähä siis muistuttelee sille uudelleen, et mites näitä tokotemppuja nyt tehdäänkään. Me ollaan treenattu ainaki seuraamista, luoksetuloa ja ruutua ja kylhän toi nyt pikkuhiljaa alkaa muistaa, et miten nää kuviot sujuu. Ehkä siitä vielä tulee tokoilija. Ihan vaan harjoituksen vuoksi vein sen viime viikonloppuna semmoiseen tokonäytökseenkin tokoilemaan. Siellä päästiin sit tekee vähän paikallamakuuta ja hyppyäki. Ja noutoa, mun lempparia! Mä tietenkin varastin shown ihan suverenisti ja olin muutenki tosi upee ja koko tapahtuman vetonaula. Käykää vaik kattoo kuvia tuolta: http://www.koiraseurakotkankiva.net/images/kotkankiva10vuotta/album/index.html (Mä en kyl yhtään tajuu, miks sinne on laitettu noin paljon kuvia kaikista muistakin, mut onneks mun mahtava olemus kyl näkyy ja erottuu sieltä ihan selkeesti! No mut siis kuiteski, käytiin siis siellä esiintyys. Tokotemppujen lisäks mä näytin myös mun bravuureita: sirkustemppuja. Mä osaan esim. pujotella äipän jalkojen välissä ku se kävelee ja hypätä käsistä muodostetun renkaan läpi. Ja sit (koska mä oon vaan niin NERO) mä tunnen myös kaikki sormet nimeltä.

Sitte mä oon myös käyny treffeillä Tappisten kans lenkkeilyn merkeissä. Viimeks me nähtiin lenkillä pienen pieni käärme ja suuren suuri sammakko. Äippä ja varapilotti Johanna kiljui ihan kauheesti. Me ei oikeen Mollyn ja Peetun kans älytty et mikä niitä vaivas...

Nii. Ja sitte! Tiätteks mikä parasta!! Eilen mä pääsin agilitaamaan!!!! Vähänks oli SIIIISTIII!!! Noi tampiot oli kyl unohtanu nostaa rimat minikokosten jälkeen ja sit ne oli muutenki unohtanu tuoda kentälle suurimman osan esteistä, mut ku mä oon tämmönen suurpiirteinen heppu, ni en sit viittiny pienistä marista, vaan menin niitä naurettavan pieniä esteitä ja sitä yhtä putkea tosi hienosti. Ja varmasti maakunnan nopeimmin! (Siinä sai muut sitte kattoa ku meikäpoika näytti mallia ETENEMISESTÄ!)

Semmosta mulle kuuluu. Ja sit kuulemma mulle on tulossa jälkikasvuakin. Ainaki neljä pentua oli näkyny ultrassa. Mitä se sitten tarkoittaakaan. Täällä ei oo onneks näkyny yhtään pentua, eikä toivottavasti näykään! Toi yks kaksjalkainen pentu on jo ihan tarpeeks kamala. Ja se, että äippä on ruvennu käymään vieraissa yhden Ricon kanssa. Se yrittää lähtee muka salaa, mut kyl mä haistan et sillä on MUN lihapullat mukana ja sit ku se tulee takas ni se haisee ihan Ricolle ja agilitylle. Oon vähän kyl suuttunu sille...