Moi frendit. Tulkaa nyt joku pliiz vaikka adoptoimaan mut. Toi meidän äippä on taas kerran tosi tympee... Sen lisäksi että se ei päivitä mun blogia paljon KOSKAAN, se myös pilaa mun elämän. Näin on näreet.

Enstennäki mä oon joutunu ryhtyy ilmanraikastimeks. Siis oikeesti - musta on tehty kävelevä sitruuna-aromipesä!! Joudun pitää semmoista pantaa, mikä aina välillä suihkii sulotuoksuja niin että suhina vaan käy. Muka se jotenki liittyy semmoseen, et mä en niinku sais haukkua niin kovasti ettei Rontti heräis. Mut ei se kyl mua kauheesti jarruta. Haukun silti, pitäähän mun nyt niinku pitää vahtia, ku ei tosta äipästä varmaankaan semmoseen oo, kun ei se oo ollenkaan niin tarkkana ku mä koko aika. Ja sit myös silloin ku se lähtee kotoa Rontin kans, niin silloin mun tietty pitää kaihoisasti laulaa sen perään, ku eihän ne rassukat kyl pärjää tuol pahas maailmas ilman mun asisteerausta. Äiskä sanoo, et jos ei tosta pannasta muuta hyötyy oo, niin ainaki on raikas koti aina ku tulee ovesta sisään, ihan ku olis niinku siivottu... Pah sanon minä.

Sitte toiseksi: se on kieltäny multa agilityn ihan kokonaan toistaseks! O_o Voitteks te kuvitella!!?!? Mukamas mulla on selkä kipee joten pitää ottaa rauhallisesti. Ihan tyhmää. Mä voisin ottaa kyl rauhallisesti muulloin ihan hyvin, paitsi sit agiradalla. Siinä se pulma just kuulemma piileekin. Mitäs sitte jos mun selkäranka välillä vähän naksahtelee ja paukkuu tai jos mä nyt satun pikkasen onnahtamaan aamulla ku nousen ylös. Tarvii koko aika niin tarkkaan kyylätä siinä. Ihan okei mä oon, enkä mitään lääkäriä tarvi. Nih.

Ja kolmanneks. Ja tää on kuulkaa pahin. Love of My Life olis tossa ihan naapurissa melkein. Mä TIEDÄN että se on. Se ihanuus <3 käy jättämässä sulotuoksujaan tohon ihan meidän portille joka päivä, että mä ymmärtäisin mennä sen tykö. Niin voittekste ymmärtää - MUA EI PÄÄSTETÄ!! Tää on silkkaa ilkeyttä, siitä mä oon niiiin varma. Ei kukaan (ei EDES mun äippä) voi olla niin tyhmä ettei tajuu, kun yritän aamusta iltaan sanoa tuolla ovella, et tartteis päästä riiuulle. Ni ei. Välillä sentään laskee ovesta pihalle, mut sit ku menen portille tähyämään näkyiskö mun suurta rakkautta, niin johan tää yks idiootti kohta tulee huutaa jotain pissalla käymisestä ja että ulkona on kylmä ja että mulla muka kannikat jäätyy ja et pitää tulla sisälle. Voiko tyhmempää olla?? Se ihanuushan voi hetkenä minä hyvänsä kulkea taas tosta portin ohi ja mitä jos mä en silloin olekaan siellä? My One And Only, sydämeni valittu, Se Oikea jääkin tapaamatta ja vaan ton yhden typeryksen takia.
Joten mä oon pakotettu istumaan koko ajan eteisessä ja vinkumaan käskevästi sekä sitten tasaisin väliajoin raahustamaan ympäri kämppää ja huokaillen syvään ja vilkuillen äippää merkitsevästi. "SÄ PILAAT MUN ELÄMÄN"- tyylisesti siis.

Että tämmöstä tänne. Ei hääviä, kuten huomaatte. Mun elämä on tosi tuskaisaa, joten jos vaan joku hemaiseva daami haluis tämmöisen salskeen ja upeen uroon vierelleen, ni mun laukku on jo pakattuna ovensuussa. Viestiä osoitteen kera vaan tohon kommentteihin, niin mä saatan olla juuri SUN! ;)

With LOOOOVE; Ässä "Casanova" Don Juan