Mul on käyny tääl kauheen kovasti vieraita. Tietty se johtuu siitä, ku mä oon niin magee tyyppi, et kaikki haluu tulla mua tänne ihastelee ja nauttii mun upeasta seurasta.

Viime viikolla tänne tuli tota Sudenkadun porukkaa. Niil oli mukan semmonen tosi epäilyttävä pikkutyyppi (alle metrin mittanen!). Se oli kuulemma mulle hyvää harjoitusta, en mä kyl vaan tajuu et mitä varten muka? No mut joka tapaukses, sillä pikkuhemmolla oli mukana myös Tyty-cockeri, joka tuoksu ihan taivaalliselle. Siis aivan hemaiseva nuori neiti!! Joten ehkä se pikkutyyppiki oli ihan ok, kun se kerran kulki noin hemaisevassa seurassa!

1238958281_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä sit vokottelin tota Tytyä ja kyl se tais muhun rakastuu. Tietty. Eihän muhun voi olla rakastumatta! Ehkä jo ens treffeillä se lämpenee lähempään tuttavuuteen! ;)

1238958299_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sit loppuviikosta myös tappikset oli mun kaa treffeillä. Ne tuli tänne mun huudeille lenkille, ku mä oon niin mahtavaa lenkkiseuraa! Ja Siiriki kävi meillä kylässä. Seki tuoksahti tavallista tyttömäiseltä, joten vokottelin tietty sitäki. Meil oli kivat painimatsit tos pihalla. Sitte viikonlopuks mä lähdin iskän avuks mökille, ku sielä on niin paljo hommaa mitä mun pitää hoitaa. Mut siitä lisää ens kerralla, nyt pitää vielä toi sihteerikkö iltapalalle ja nukkumaan!

Heippa fanit, kuulemisiin pian!! t. Ässä